Badat

        Tid: 16:19:02 Datum: 2009-05-14
Idag har jag varit och simmat för första gången på väldigt länge.
Jag har alltid tyckt om att simma och att vara i vatten, men har kanske inte alltid orkat ta mig till ett badhus.
Idag frågade jag min pappa om han ville med och simma och det ville han, så vi begav oss in till HBg och till Nautilus och simmade i ca 30 min. Ja, jag simmade i ca 30 min medan min pappa och min bror vilade emellanåt genom att sitta och prata och försöka dyka ner till botten på det djupaste. :)
Jag tyckte det var skönt i alla fall och simma, så jag ska se om jag kan orka ta mig dit någon dag i helgen också och då försöka få med sambon också kanske. Det får i sådana fall bli på lördag eftersom vi ska på dop på söndag. :)

Nej, nu ska jag upp i duschen så jag kan vara klar (nästan) tills B kommer hem så vi kan komma iväg och köpa en doppresent. Några ideér på vad man kan ge??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0