Äntligen tv-kanaler

        Tid: 16:13:54 Datum: 2009-05-13
Vi har ju varit utan tv-kanaler nu i säkert 1-2 veckor. Vi har bara kunnat titta på de vanliga kanalerna så som 1,2 och 4:an.
Men från och med idag har vi kanaler och titta på, då Viasat har varit här och installerat vår parabol. :)
Skönt och ha tv-kanaler igen. :)

Nej, nu ska jag snart upp i duschen hade jag tänkt.
Funderar på om jag ska åka iväg och simma en runda imorgon.... beror väl på hur jag mår imorgon.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Visst var den fin min cykel? :D

Skönt med tvkanaler nu, hant du färdigt med Dh boxara? Kram

2009-05-14 @ 13:23:13
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0