Redan färdig

        Tid: 09:58:29 Datum: 2009-06-09
Jag sitter nu i soffan och är redan helt färdig. Vad ska man nu hitta på i ca 1 tim och 15 min till?
Jag hatar att bara sitta och vänta. Det gör mig nervös samtidigt som min ångest kommer krypandes också för jag spänner mig så mycket och jag förväntar mig alltid det värsta också.
*suckar*
Jag försöker ta till lite andningstekniker som jag fått lära mig genom åren, och visst fungerar de... ett litet tag.
Jag förstår inte varför jag alltid ska förvänta mig det värsta? Har det inte gått bra idag så är det bara till att ta nya tag och kämpa ännu hårdare, till slut får jag de resultat jag vill ha. Det är inte över bara för att vågen idag kanske skulle visa något annat än det jag vill.

Jag sitter och lyssnar på Alexander Rybaks skiva som han så vitsigt kallar för Fairytales.
Någon mer än jag som har den?
1:a och 2:a låten är favoriterna, resterande är ok.




Bild: cdon.com
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! vi har oxå skivan.. från låt 1 till 5 är ok.. Alla andra e nästan kassa =(

2009-06-09 @ 19:05:16
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0