Ny vecka = må bättre??

        Tid: 10:30:45 Datum: 2009-06-22
Förra veckan var inget rolig för mig.
Mådde dåligt varje dag och det gick inte en enda dag utan att tårarna rann nerför mina kinder.
Orkade ingenting, ville ingenting.
Midsommar var okej och jag klarade mig igenom den trots en väldigt dålig vecka, men känslomässiga berg- och dalbanor var och varannan dag.

Nu är det ny vecka och förhoppningsvis blir den bättre än förra.
På något sätt måste jag rycka upp mig, försöka gå vidare och hitta tillbaka till ett liv... ett liv som jag orkar med att leva.

Nej, nu måste jag klä mig och sedan bege mig till City Gross för att storhandla för denna veckan. :P
Kära B fyller år på söndag, så helgen kommer vara fullt upptagen med att göra smörgåstårtor, duka o.s.v. Vi ska ju fira honom redan på lördag, så jag har och göra. :P



Efter regn kommer solsken, eller?
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0