Måste försöka

        Tid: 08:18:53 Datum: 2009-06-18
Jag uppdatera min blogg igår, men blogg.se ville inte lägga ut mina inlägg...
så det är därför som det är tomt på uppdateringar.

Igår hade jag ingen bra dag.
Låg mestadels i sängen och grät. Pratade i telefon och grät.
Tårarna rann väldigt mycket igår och jag mådde verkligen skit.

Idag ska jag försöka rycka upp mig lite.
Jag vill inte må dåligt, och jag måste verkligen ta tag i mig själv nu och försöka släppa taget om det som varit och det som hänt. Gör jag inte det, kan jag aldrig gå vidare och då kommer jag till att gå under.
Jag måste verkligen hitta tillbaka till mig själv och till mitt liv.
Mitt liv är inte över, det har bara stött på ett väldigt hinder som jag antingen måste ta mig över eller förbi. Jag har ett bra liv egentligen och jag har så mycket att vara glad för. Jag har en sambo som jag älskar, jag har ett fint hus, jag har en underbar familj som ställer upp i vått och torrt o.s.v.
Jag måste ta mig ur denna dimman, och försöka leva igen.


KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Låter som du hade en jobbig dag igår =( Du kunde ha ringt till mej så hade vi kunnat snacka om du hade velat!

Nästa gång du kommer hit så får vi gå ner till borstahusen och äta glass.. Eller ta bilen dit.. haha en bit attt gå :D

2009-06-18 @ 10:16:18
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0