Inte så värst aktiv

        Tid: 20:06:16 Datum: 2009-06-10

Idag har jag inte varit så speciellt aktiv här inne på bloggen.
Lusten har inte riktigt funnits för och skriva idag och sedan har jag inte gjort någonting förutom att ha legat på soffan och tittat på tv hela dagen. Man skulle kunna tro att jag snart var fyrkantig i ögonen av allt tv-tittande det har blivit idag.
Skäms lite smått nu såhär i efterhand. Men..... har man inte mått så bra, så har man inte.

Imorgon måste jag bara hemifrån, oavsett hur jag mår.
Det blir inte bättre av att jag stänger in mig.
Jag vet dock inte vad jag ska hitta på imorgon. Funderar på att åka och simma, men jag vet inte... Kanske åka någonstans och fotografera. Jag har ju dock börjat läsa min instruktionsbok till kameran och jag är riktigt sugen på att bege mig ut och testa allt vad kameran har att erbjuda. :) Jag kan förvisso ingenting, men man lär sig. :)

Någon som vet när det ska bli fint väder igen?
När sommarvärmen kommer?



Nu får man ju bara gömma sig under ett paraply hela tiden... känns det som ialla fall.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0