Gömmer mig

        Tid: 15:24:26 Datum: 2009-06-29
Jag är nog den enda människan som gömmer mig för solen.
Jag är inte så väldigt förtjust i sol och värme.... men.....

Jag försöker komma på något och göra, men.... jag är för slö.
Känner mig bara negativ och nere.... Borde bege mig till affären och se om de har något vi kan äta, då jag inte orkat laga någon middag. Vem gör det egentligen i denna värmen??



 

P.S. Tack till er som skickade och gratulerade B igår på hans födelsedag! D.S
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

förlåt för att jag glömde gratta benny igår! verkligen!

Men förresten så vill jag säga grattis till dej för du har namnsdag idag =)

2009-06-29 @ 17:21:39
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0