Full rulle

        Tid: 09:08:16 Datum: 2009-06-27
Jag borde inte sitta här egentligen, utan gå upp och väcka B.... men jag orkar inte och han kan få sova lite till.
Idag blir en lång dag. Vi ska fira B idag, som egentligen fyller år imorgon, så här är lite och göra. Huset ska städas, det ska dukas, smörgåstårtorna ska dekoreras, blåbärskaka ska bakas o.s.v.
*suckar*
Jag tycker inte om sådana här dagar då det är mycket och göra på en viss tid. Jag blir så fruktansvärt stressad. Men,men.... det ska väl gå ändå. Det blir säkert väldigt trevligt.

Jag har egentligen en sådan lust till att blogga idag, men eftersom tiden inte riktigt räcker till så får det bli imorgon.. förhoppningsvis.

Nej, nu måste jag väcka B och sedan är det till att börja röja här hemma.
Ha en riktigt bra dag. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :D

Håller tummarna på att du kommer in på det du vill då:)

2009-06-28 @ 09:53:05
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0