Blir så inspirerad

        Tid: 10:06:21 Datum: 2009-06-16
När jag läser andras fotobloggar, dvs bloggar där personerna jobbar med fotografering eller som har ett väldigt brinnande intresse för det, så blir jag jätte inspirerad. Känns som om jag bara vill slänga kameran runt halsen och ge mig ut och fota allt som kommer i min väg. :) Längtan av att lära mig mer, läsa allt jag kan komma över o.s.v. blir nästan överväldigande. Det enda som egentligen håller mig tillbaka, är mitt otroligt dålga tålamod.
Jag vill kunna allt med en gång, jag vill vara duktig med en gång, vill ta riktigt bra bilder med en gång. Jag vet ju självklart att detta inte är möjligt, utan att det krävs väldigt mycket träning och det är vad jag ska ägna mig åt.

Bloggar jag läser som gör mig väldigt inspirerad:

* Emelie Ohlsson
* Hanna B
* Michaela D

Har ni fler bloggar som ni tror kan ge mig ännu mer inspiration, så tipsa gärna om dem.

KATEGORI » Foto | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

TÄVLING I MIN BLOGG!

CHECK IT OUT!



http://missdoe.blogg.se





2009-06-16 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0