Blev inget Panduro

        Tid: 20:11:37 Datum: 2009-06-16
Nej, vi kom aldrig iväg till Panduro idag, så det blev inga köttbullar på Ikea.
Istället blev det spagetti och köttbullar hemma. Kanske inte riktigt lika gott, men det var köttbullar. :)

Eftersom jag inte kom till Panduro idag, så funderar jag på att köra dit imorgon under dagen istället.
Ska ändå handla inför midsommar, så jag måste ju ut i vilket fall som helst. *suckar*
Tycker inte om att handla mat, tycker det är så fruktansvärt tråkigt.

Nu blir det en dusch och sedan en kopp te och Desperate Housewives. Har inte sett det på ett tag, men tänkte att jag skulle titta på kvällens avsnitt ialla fall. Någon som kan berätta vad som hänt de tidigare avsnitten?
Nej, nu var det duschen som väntade.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0