Söndag

        Tid: 09:54:35 Datum: 2009-07-12
Efter städningen igår, blev det en dusch.
Strax efter att jag kommit ut ur duschen, kommer S & P för vi har bestämt att vi ska in till La
och titta karnevalen eller vad man kallar det.
 Karneval eller festival??
Ialla fall.... det var inte mycket att hurra för.
Körde runt i hela La centrum (kändes det som) innan vi hittade en parkering och när vi sedan kom till festivalområdet.... Ja, då var det nästan så man kunde skratta.
En enda gata och inte ens en hel gata var vad som utgjorde festivalen.

Vi valde att köra hem ganska snart (efter lite missförstånd eller vad man ska kalla det om festande), stannade till vid McD för lite middag som för min de bestod av två cheesburgare och en stor päron milkshake. :P
Idag ska det dock bli bättre middag har jag bestämt.
Efter middagen körde vi (jag, B, S & P) hem till oss och kollade på Fast And Furious (stavning?).
Efter det körde de hem och jag gick raka vägen upp i sängen och slocknade som om någon klubbat ner mig. :P

Idag tror jag att det blir ett besök på Lotta på Åsen (fika) tillsammans med mina föräldrar.
Jag ska helt klart ha min kamera med mig och se om jag kan få taget några fina bilder.
Jag har problem med att lära mig inställningar och liknande på kameran och det gör mig lite frustrerad, men tålamod......
...... vilket är något jag inte har. :P

Vad ska ni hitta på en söndag som denna?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0