Kvällsfika - Sockerbullar & dumlemuffins

        Tid: 22:07:18 Datum: 2009-07-15
Även denna dag har gått lite åt bakandets håll.
Visste från början inte vad jag skulle baka, vad jag var sugen på... men till slut hamnade
valet på Dumlemuffins samt Sockerbullar med hallon & vaniljkräm.

Det är just dessa två sötsaker som avnjutes denna kväll,
 framför tv:n till Bachelorett (stavning?) och nu till So you think you can dance.
Jag är förvisso mätt nu, så resterande får sparas i frysen till en annan kväll eller till när man får något trevligt besök. :)



Bild: Nikon D60
KATEGORI » Bak & mat | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: - H*

- GUD VAD GOTT !

2009-07-15 @ 22:09:46
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

Sv: Ja, gör det, och berätta vad du tyckte sen! :)

Mysig header förresten! Och sockerbullarna såg mumsiga ut!

2009-07-15 @ 22:58:33
Postat av: Lena

ja det är väldigt trist. Men jag känner att att det är dags att ändra på det :)



oh men gud vad gott! :D

2009-07-17 @ 21:55:10
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0