Baksugen

        Tid: 14:01:19 Datum: 2009-07-02
I förrgår fick jag hem en avi om att jag hade ett paket att hämta och gissa om jag blev glad när det visade sig vara kokboken A piece of cake av Leila Lindholm som väntade på mig. :)
Jag älskar verkligen min kokbok (kan man kalla det för kokbok när det är kakor, tårtor, muffins o.s.v.?) och jag är så sugen på att testa hennes recept. Funderar på att testa några imorgon, t ex:
chocolate chip cookies, kolasnittar & new york blueberry cheesecake.

 Låter det gott?? :)



Bild: Jag med min Nikon D60
KATEGORI » Bak & mat | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Monica

får jag låna denna boken till theodors kalas?? Kram

2009-07-02 @ 22:00:47
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

nja jag råkade försäga mej själv till en person som jag vet inte hade kunnat hålla tyst.. o istället för att låta rykten gå så ville jag berätta själv.. Jag ska svara på ditt sms imorgon.. Har totalt glömt att svara på det o nu e det kanske för sent.. Så imorgon :D Kram

2009-07-03 @ 21:21:10
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0