090723

        Tid: 09:56:13 Datum: 2009-07-23
Har fortfarande inte kommit ur pyjamasen trots att jag har en mängd saker jag skulle vilja göra idag.
Igår skrev jag om ett ev. besök till Ikea i Malmö, men jag tror det får vänta tills en dag i nästa vecka istället.
Det blir Ikea i Hbg idag istället... om vi kommer iväg någon gång vill säga. :P
B ligger i soffan med katten på magen och kelar, så där lär väl inte vara någon action än på ett tag. :P

Åhh, nu hoppade katten ner så nu ska jag försöka få in B i duschen. :) Själv ska jag få på mig lite kläder och fixa till mig så vi kan komma iväg innan det är eftermiddag och tiden runnit iväg och vi inte har fått gjort något vettigt alls idag... (heller).
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sara

jättekul att höra att du trivs med sminket=)

2009-07-28 @ 10:30:06
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0