090716

        Tid: 10:14:37 Datum: 2009-07-16
Har ingen aning om vad jag ska skriva som rubrik, därför fick det bli dagens datum.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska försöka köra hem till mina föräldrar och låna deras limpistol för och limma upp en magnetlist att ha mina knivar på i köket. Ska också försöka införskaffa en present till Theo som ska ha sitt 1års kalas på söndag. Vet dock nog redna vad vi ska köpa. Ska också se om vi kan handla inför besöket på Skånes Djurpark imorgon.
Tror jag ska göra en liten picknick att ha med istället för och köpa hamburgare eller något sådant där nere som säkert också kostar en halv förmögenhet.

Har ni några tips på vad man kan stoppa ner i en picknick-korg?
Någon som vet var man kan hitta en picknick-korg? :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0