Vill ha isfritt nu

        Tid: 16:24:54 Datum: 2009-01-07
Ett par dagar nu har jag varit så sugen på att ge mig ut och gå, men jag väljer alltid att inte göra det så länge det är isigt på vägar och trottoarer. Jag hatar när det är halt och jag är hela tiden rädd för att jag ska trilla och slå mig.
Jag vill ha +grader och det är nu! Kunde inte vintern komma när den skulle, så kan den hålla sig borta tycker jag.

Är inne på SMHI just nu och tittar på vädret de närmaste dagarna och jag bli glad över
att där är fler + än - framför siffrorna nu.
Underbart!!!



Jag tycker inte om och tvätta... är en massa springande upp och ner i trappor med tung tvättkorg.
Ska bli skönt när man flyttar sedan och slippa släpa på en tung tvättkorg och ha en bestämt tid i veckan man tvättar, ska bli skönt och slippa det.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0