Vakna med The Voice

        Tid: 07:43:21 Datum: 2009-01-30
Jag sitter och tittar på Vakna med The Voice på kanal 5.
Just nu sitter de och pratar med Hanna Hedlund och "Snygg"-Erik. Jag förstår inte varför han kallas för Snygg-Erik?? Är det något jag missat? Eller jag har bara så annorlunda smak på killar? 

Nu visar de klipp ifrån igår när Katrin visar sig ha väldigt dåligt koll på Jacob, att han är stand-up-komiker. 
Jag är kanske rätt ensam om det, men tyvärr är inte Katrin någon favorit hos mig. Jag förstår faktiskt inte hur man kan klara av att göra sig ett namn genom att vara elak och trycka ner andra människor. 
Men alla är vi olika och man kan ju inte alltid tycka lika och det är väl tur det.

Jag är fortfarande sjuk, har dock ingen feber. Jag hade ialla fall inte det tidigare, men jag är fortfarande super förkyld och hostar. *suckar* Nu vill jag verkligen bara bli frisk och göra en massa roliga saker. Träffa vänner, shoppa, fika o.s.v. Träna och röra på mig.

Nej, nu ska jag försöka vila lite till. 
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0