Tappat motivationen

        Tid: 09:26:45 Datum: 2009-01-20
All motivation är som bortblåst och det mesta känns meningslöst.
I slutet av år 2008 så tänkte jag att jag skulle bli betydligt hälsosammare år 2009 och jag skulle träna på gymmet minst 3 dagar i veckan och jag skulle det och jag skulle det.
De gånger jag har varit på gymmet är lätträknade och det räcker att man tar sin ena hand till hjälp. *suckar*
Tålamodet och motivationen för att träna och röra på mig är som borta. Jag var så motiverad innan nyår... men därefter har det bara gått nedför tycker jag.

Hur hittar man den där motivationen igen och den där viljan av stål som tvingar iväg
en till gymmet trots att det känns tungt och jobbigt?
 Var är den där viljan som tvingar en att ta på sig joggingskorna och ge sig ut på en rask promenad?



Känns som om detta är jag.
*snyftar*
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0