Sammanfattning av helgen

        Tid: 11:39:30 Datum: 2009-01-18
I fredags träffade jag Monica på Ikea vid 10.30 och sedan gick vi där ett tag och sedan blev det en fika på Väla.
Jag fick köra barnvagnen med Theo i och suget efter en egen liten blev rätt så stort.
Men,men... allt kommer när det kommer. Man ska inte stressa och ha för bråttom. :P
När vi sagt hejdå körde jag hem till mina föräldrar, där jag lämnat av Fatika, och vi körde till Familia en runda.
Där blev det köpt en bok, Isprinsessan av Camilla Läckberg.
Jag har snart läst ut boken, kommer läsa ut den idag - i eftermiddag. :)
Ialla fall... efter Familia körde vi hem och lagade lite tacos och tittade på Let´s Dance.
I går ägnades större delen åt att läsa. :) Lugn hemmadag / kväll med en bra bok. :)
Idag har jag redan ägnat någon timme åt att läsa och så har jag varit ute med Fatika.
Ska iväg på ljusparty vid 14.00 idag. Sedan är det hem och fortsätta läsa. :)
 Ska kanske försöka köpa en ny bok idag också så man har och göra i veckan. :)

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta något att ha på mig idag.
Garderoben är rätt så tom... känns det som ialla fall.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0