Nästan ett helt dygn

        Tid: 08:54:02 Datum: 2009-01-12
Det är nästan ett helt dygn sedan jag skrev.
Lusten har bara inte funnits och jag har känt mig nere och ledsen, men nu ska jag försöka bättra mig.

Frukosten är äten och idag bestod den av två knäckemackor med makrill i tomatsås, lite gröna vindruvor och en kopp te. Hade man lagt till lite fil eller yoghurt och haft i russin och vindruvorna där i istället och ett glas juice också, så hade det nästan varit en perfekt frukost. Måste köra iväg och handla hem lite mat sedan så det inte är så tomt här hemma.

Vad händer idag då?
Jag ska snart byta om till träningskläder och sedan bege mig till gymmet.
Därefter blir det hem och duscha och äta något, sedan får jag se vad klockan är för kl 15.00 ska jag vara hos S idag och fika och snacka lite skit. :) Det ska bli trevligt, så det ser jag framemot. :)

Nej, nu ska jag köra mig klar för gymmet. Kanske hinner bli klar innan den hemska människa kommer som inte ens kan låta en annan låna maskinen han haft i över en timme i ens 5 min.
Tvi för sådana människor!!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0