Lördag - inget nytt

        Tid: 10:20:59 Datum: 2009-01-31
Idag är det lördag och fjärde dagen jag är sjuk. Jag är fortfarande förkyld och hostig, svettas som en gris gör jag också... men det är väl bra på ett sätt eftersom jag då svettas ut bacillerna. :P
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart, för jag börjar bli väldigt uttråkad genom att bara ligga hemma i soffan eller i sängen och vila, titta på tv, titta på film o.s.v. Jag vill ut och gå, shoppa, träna, träffa vänner o.s.v.
Idag eller rättare sagt ikväll skulle jag egentligen kört till en vän som ska ha en liten tjejfest för hon fyllde 25 år i början av januari. Istället för och kunna köra dit får jag ligga hemma i soffan och vara på dåligt humör och hata min förkylning och hosta. *suckar*

Någon som har en idé om vad man kan hitta på ikväll?
Där bukar aldrig vara något på tv en lördag... Nej, nu börjar jag bli på dåligt humör eftersom jag inte kan hitta på något.. så jag ger upp nu.

Ha en bra dag!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0