Hemma en vända

        Tid: 15:49:53 Datum: 2009-01-04
Vi körde till mina föräldrar för och hjälpa de med en bil och så pratade vi lite om min kommande 25års fest.
Jag får ont i magen när jag tänker på den... Vill egentligen inte ha någon, men man får bjuda igen på allt som man själv blivit bjöden på. :)
Ialla fall, när vi var klara hos mina föräldrar så körde vi till Väla för lite shopping på Ikea och inne på Väla. På ikea blev det två paket värmeljus och på Väla blev det en present till Monica. :)
Jag ska försöka lägga upp bilder lite senare.

Nu är vi hemma en snabb vända. Ska byta om och fixa till Monicas present, sedan ska vi köra in
till Landskrona och fira henne.

Vi höres när vi kommer hem igen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0