Hej hej

        Tid: 11:03:02 Datum: 2009-01-21
Sitter fortfarande i min pyjamas och gör ingenting och klockan är snart 11.00.
Gick upp vid 07.30, men ändå har jag inte lyckats göra något vettigt.
Orken, lusten, motivationen och inspirationen är som bortblåst och jag undrar när och om den kommer tillbaka.
Just nu känns det dock som om den inte kommer att göra det.
Usch, jag hatar att vara så här negativ... men det är svårt att vara annat när man befinner sig i en viss situation som är svår och jobbig att hantera. Känns som om detta är en utav de jobbigaste perioderna jag haft. Jag har så svårt för att rycka upp mig och hitta på något, för vad är meningen egentligen.
Mina dagar ser nästan likadan ut nu för tiden:
 Jag vaknar, går upp och tänder ljusen i storarummet som sedan får brinna nästan hela dagen, äter eller dricker något, sätter igång datorn och försöker slå ihjäl några tim där, sedan blir det tv:n och diverse tv-program eller så spelar jag lite tv-spel. Var ska jag finna inspirationen och motivationen till att göra något annat? Alla jobbar, det är för dyrt och bara ge sig ut och köra för att man ska ha något och göra. Jag brukar eller åtminstone försöker komma ut på en promenad på ca 30 min, men en dag som denna då det är, än så länge, glashalt har jag ingen lust att bege mig ut. Ingen lust att dratta på ändan och slå mig.

Blä.... så känns det nu... bara blä.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0