Frukost i form av glass

        Tid: 09:59:27 Datum: 2009-01-28
Usch och fy vad det är synd om mig just nu. :P
Jag har gått och blivit sjuk, ont i kroppen, förkyld och början till feber... tror jag. Har också lite känningar i mitt ena öra, men det har jag alltid när jag är förkyld eller något.

Nu ska jag dock äta lite frukost och det blir i form av en Snicker-glass. :P
Är inte speciellt hungrig egentligen, men något får jag väl ha i magen. Så nu blir det lite glass och sedan blir det till att dricka en massa cola då det hjälper mot hostan.



Jag ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga bilden, men kameran är skit.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0