Fredag igen

        Tid: 08:32:54 Datum: 2009-01-16
Då var det fredag igen och det är -grader ute.
*brrr*
Vi hade nog nästan -5 grader när jag titta senast på den. Jag som var så glad över att det hade blivit +grader ute.

Idag ska jag träffa M på Ikea för en liten shoppingrunda.
Ska faktiskt träffa henne om ca 2 tim och här sitter jag fortfarande i min pyjamas och har varken ätit eller någonting.
Aja, det är ingen fara. Jag har min kopp te och så tar jag en banan och lite vindruvor eller något och mumsar på i bilen.

Trött är jag då jag inte kunde somna igårkväll.
Gick och lade mig vid 22.00 och hade fortfarande inte somnat när kl. var 23.00.
*suckar*
Det är jobbigt när man har svårt för att somna på kvällarna.
Jag tror jag ska börja gå och lägga mig vid 21.00 och så ska jag läsa lite innan jag släcker lampan,
kanske blir jag lite mer trött om jag läser lite innan.

Nej, nu ska jag nog försöka fixa till mig lite och gå ut med vovven en runda innan jag ska iväg också.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0