Färdigstädat

        Tid: 11:51:10 Datum: 2009-01-06
Nu har vi städat färdigt, så nu är det bara för personerna att komma och titta.
Jag hatar när an ska ha främmande personer i sitt hem. Jag vet hur jag själv är.. Man ska titta på lägenheten, men man går också tittar på hur de som bor där har det och vad de har för grejer, om det är fint eller fult o.s.v. Hatar att man ska döma så, men ändå är jag själv likadan. Dubbelmoral kanske det kallas. :P
Men gör man inte så automatiskt, kollar vad andra har sina hem?

Ska snart in i duschen hade jag tänkt.
Sedan när folket varit här, ska jag köra hem till mina föräldrar och hämta hem vovven. :)

Jag saknar henne sjukt mycket när inte hon är hemma. :( Ska bli skönt och få hem henne igen. Funderar också på om jag ska passa på att gå en runda i Bruces skog när man ändå är hemma hos mamma och pappa. Det tar kanske 5 min och köra dit och det hade varit skönt med en promenad. :) Få röra lite på sig!!

Nä, duschen nästa!


Edit: Är det mer än jag som kan få fnatt på sin sambo ibland?
Tur att han ska börja jobba imorgon igen.
:P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

åh ja det ska bli skönt att det blir vardag imorgon igen.som jag har längtat efter denna dag.

2009-01-06 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0