En hel hög

        Tid: 09:56:04 Datum: 2009-01-14
Jag öppnade min låda där det stod Petras Kläder och jag började gå igenom den.
Jag fick ihop en hel hög med kläder som jag funderar på att sätta ut på Tradera. Den lilla slant man ev. får för det, det får man. Hellre tjänar jag en slant på det än och ger bort det helt gratis.
Är ni intresserade utav vad det kan vara för kläder, så leta upp mig på Tradera där mitt alias är Huis.

Nu ska jag se om jag kan äta lite.. har fortfarande inte ätit frukost, så det börjar kurra lite i magen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja gör de.. den va ju så snygg.. och rätt bra innehåll med. nylon och ull.

2009-01-14 @ 10:24:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0