Duktiga jag

        Tid: 23:08:19 Datum: 2009-01-05
Sitter här en sista gång för idag, ska snart krypa ner i sängen och se om jag kan sova.
Fatika är hos mina föräldrar inatt och jag tycker det är så tomt utan henne, så imorgon ska jag hämta henne så snart som möjligt. Här är några som ska titta på vår lägenhet vid middag, så efter det ska jag köra och hämta henne med en gång. :)

För att återkomma till rubriken, så tycker jag att jag har varit duktig ikväll.
Vi var hos S och P och tittade film och de hade en skål med chips framme, men jag tog inget.
Jag tycker att jag är duktig!!
Svårt som f*n tyckte jag att det var, men jag försöker se längre fram på hur jag ska komma att se ut om jag låter bli sådant och tränar regelbundet. Försöker, försöker vara fokuserad!!




Jag klara av frestelsen idag!!
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0