Dagens planer

        Tid: 09:06:42 Datum: 2009-01-07
Godmorgon!

Onsdag idag ocdh B är tillbaka på jobbet, medan jag går hemma. :(
Trist och gå hemma, men jag får försöka göra det bästa utav dagen.
Jag ska snart byta om och bege mig till gymmet för ett pass bröst, tricep och mage.
Hade även tänkt att jag skulle försöka lägga in ett tag på löpbandet också.
Jag har bestämt mig för att jag ska gå istället för och jogga tills jag gått ner lite i vikt eftersom det påfrestar så på knä och andra leder att jogga när man väger för mycket och jag vill inte orsaka mer skada än nytta.
 Efter gymmet ska jag hem och duscha och sedan ev. köra till Väla för och försöka hitta en
snygg skjorta eller något och ha imorgon på mötet.
 På vägen hem funderar jag på och köra inom Bjuv och testa deras solarium där man kan stå upp. :)
 Det var en vän som skrev om de igår, så nu är jag nyfiken på det och det skadar ju inte heller för mig och sola lite för och få lite färg istället för och vara en blekfis. :P
Jag ska hinna tvätta också idag mellan 14.00-20.00.

Vad ska ni hitta på idag?



Edit: Ska jag börja försöka lägga in bilder ifrån min vardag eller det är strunt samma?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0