Bracy.se

        Tid: 08:26:00 Datum: 2009-01-22
Jag samarbetar tillsammans med Bracy.se och det är ett samarbete jag verkligen är glad för.
Detta är ju inte någon vanlig webbshop som säljer en massa armband, utan de har ett viktigt syfte också tycker jag.
De har ju något som kallas Bracys Änglar som innebär att en känd profil varje månad designar ett armband till förmån för en organisation. Denna månaden är det t ex Lotta Gray som har designat ett silverpläterat armband med en berlock i form av ett hjärta till förmån för Barncancerfonden. Hela 25% av varje köpt armband går oavkortat till Barncancerfonden.

Du som läsare hos mig får 10% rabatt när du shoppar hos Bracy.se, det enda du behöver göra är att ange rabattkoden BRACY

För att komma till shoppen, klicka på bannern här till höger i min meny.


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0