Bloggens första tävling!!

        Tid: 13:20:38 Datum: 2009-01-30
Ja, precis som det står i rubriken har jag bestämt mig för att hålla bloggens första tävling!!

Nu till tävlingen:

Du kan vinna två stycken doftljus!!
Det ena ljuset luktar jordgubb-rabarber och det andra luktar svart orkidé.


Bilden är otroligt dålig och färgerna stämmer inte.
Ljusen är rosa (mörkare än på bilden) och mörklila.

Det du ska göra för och vinna dessa ljusen är och skriva en kommentar om hur du hittade min blogg.
Jag kommer sedan dra en vinnare på måfå, vilket betyder att alla har lika stor chans att vinna.

Tävlingen pågår till söndag 1/2-09 kl 23.00


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Madde

JAg hittade dig genom nybloggat.se.

Bra sida om man vill hitta nya bloggar att följa och få in lite nya friska vindar i sin egen bland kommentarer os.v.



Trevlig helg!!!

2009-01-30 @ 13:30:59
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: linda

jag hittade din blogg genom bloggportalen.se :)



så mysigt med doft ljus

2009-01-30 @ 15:27:03
URL: http://lindahallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0