Arbetsförmedling och sedan gymmet

        Tid: 09:52:00 Datum: 2009-01-05
Ska snart gå och byta om för att sedan köra till Arbetsförmedlingen för att bli inskriven.
*suckar* Se inte direkt framemot och vara till deras förfogande då jag tycker att de många gånger ställer väldigt orimliga krav på oss arbetssökande... nästan precis som om vi inte har ett eget liv och andra ansvar också.
Men,men...
Efter arbetsförmedlingen så ska jag och B till gymmet för att köra rygg, axlar och bicep.
Detta är första dagen på vägen mot ett hälsosammare liv för mig. Måste verkligen börja ta hand om mig
själv och det är på alla sätt.

Nej, nu måste jag gå och byta om.
Vi höres när jag kommer hem.
:)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0