Ändrade planer

        Tid: 15:03:51 Datum: 2009-01-23
Vi skulle egentligen haft en myskväll här hemma med hemmagjord hamburgertallrik, chokladbollar, godis m.m.
Men så ringde B för ett litet tag sedan och sade att hans syster bjödet oss på middag. "Hmm... okej om jag får titta på Let´s Dance kl. 20.00, så går det bra." - svarade jag och det gick bra.
Nu håller jag dock på att göra hamburgare här hemma eftersom jag redan hade tagit fram köttfärsen, så får vi ha det imorgon istället.

Undrar vad vi ska äta hemma hos de ikväll. De brukar alltid laga god middag, så det ska bli trevligt. :) Dessutom får vi ju en chans och träffa lilla Nellie ett tag också. Var ett tag sedan man träffade henne och de växer ju så fort när de är så små. :)

Nej, nu ska jag se om jag kan göra klart hamburgarna och sedan komma in i duschen så jag slipper stressa senare.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0