Sova tidigt eller titta på tv?

        Tid: 18:57:37 Datum: 2009-02-02
Jag sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll eller om jag ska titta på antingen Lipstick Jungle på tv3 eller Advokaterna på tv 4. Som det känns nu så blir det en tidigt kväll då jag har lite ont i mitt högeröra. :(
Jag är så trött på och aldrig må helt bra. Antingen har jag ont här eller där eller så gör antingen ångesten eller paniken sig påmind eller så är jag förkyld eller sjuk på annat sätt. *suckar*
Jag vill bara vara frisk och må bra.

Kan klockan snart bli 21.00 så jag kan få gå och lägga mig??


Lipstick Jungle

 
 Advokaterna
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0