Det kunde man ju väntat sig

        Tid: 08:35:53 Datum: 2009-02-01
I mitt senaste inlägg skrev jag att jag äntligen skulle få titta på The Notebook. :) Ja... visst.... drömma går ju. B körde in till Helsingborg igår, till Hemmakväll på Hjälmhultsgatan, för och hyra den fillmen + två andra. Jag stannade hemma eftersom jag fortfarande är sjuk. *grrrr* När jag låg och tittade på tv så ringer B på mobilen och säger att de inte har den filmen längre!! Jag bara:" Va?!!"
Den är ju från 2004 och då borde de väl ha den tycker jag. De har ju filmer som är ännu äldre. Men... de hade inte filmen, så nu har jag fortfarande inte fått sett den. Jätte ledsen och besviken är jag då jag jätte gärna ville se den och det vill jag fortfarande. Får se om jag kan få tag på den på något annat sätt. Några tips??

Istället tittade vi på The Bucket List med Jack Nicholson och Morgan Freeman. Skriver mer om denna filmen i ett eget inlägg. Idag ska vi ta och titta på Strangers med b la Liv Tyler. Det är en rysare och jag hoppas att den är bra.

Vad ska ni hitta på idag, denna söndag?



EDIT: Ni glömmer väl inte bort min första tävling i bloggen som pågår till till kl. 23.00 ikväll?? Det enda ni behöver göra är och berätta hur ni hittade min blogg. En vinnare dras imorgon.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Du kan alla gånger få tag på filmen på piratebay,där ladda jag hem den när jag såg den.här har du länken till filmen -ThaKebab" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/3734366/The.Notebook.2004.DVDRip.XviD.SWESUB.-ThaKebab.



kram och krya på dig

2009-02-01 @ 09:13:33
Postat av: Anonym

Hej!

Om du ser detta så kan jag nog meddela att jag ska ha filmen Notebook! Jag har haft den o tror att den ska ligga i gömmorna om du vill låna den! Säg till så ska jag leta isåfall.. Hittar jag inte den så får du skälla på mej =)

2009-02-01 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0