Tomtekort

        Tid: 16:08:34 Datum: 2009-12-10


Bild: Jag, Nikon D60, kitobjektiv 18-55mm, close up +4

Nu ska jag in i duschen hade jag tänkt. Ska ju köra och köpa gran när sambon kommer hem och det gör han strax innan 17.00. Efter granköpet ska jag hem och försöka fixa till en hyfsad bokpresentation som mer påminner om något man borde göra efter två år på lärarutbildningen och inte redan i andra kursen. Jag vet att det är svårt för er och förstyå vad jag pratar om..... men personen som är kursansvarig för denna kursen är inte riktigt klok.....

Nej, nu blir det duschen och sedan iväg på granjakt. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

hmm nä ingen aning om vad ni kan göra förutom att äta en middag och gå på bio! Hehe..

Det e det vi ska göra iallafall. Ska bli skönt att komma ut lite och förhoppningvis få sova LÄNGE dagen efter! Haha.. som jag längtar!

2009-12-10 @ 17:46:10
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0