Tagit plats i sängen

        Tid: 22:18:48 Datum: 2009-12-11

Kom hem strax efter 18.00 idag.
Lagade middag som idag bestod av tacos. Finns det något godare än det egentligen?
Efter maten blev det slappa i soffan i inväntan på Idol. Till Idol blev det lite godis och läsk... som jag nu för övrigt mår ganska så illa av. Jag kan också tala om att jag abslout tycker att Erik ska vinna och gör han inte det måste det vara något fuffens inblandat.

Nu har jag ialla fall landat i sängen och jag planerar att inte gå härifrån igen förrän imorgonförmiddag.
Blir en lång dag imorgon känns det som.... men det tar vi imorgon.
Nu ska jag lägga mig och sova ett par tim. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Carolina

Och Erik vann :)

2009-12-11 @ 23:59:58
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0