Julen är över

        Tid: 07:58:45 Datum: 2009-12-26
Julen 2009 är över!!

Julafton firade vi hos hans föräldrar tillsammans med hans syster och hennes familj.
Det var trevligt, mycket mat och en del skratt. :) Spelade lite Disney TP också som jag vann. :)

Igår firade vi jul här hemma tillsammans med mina föräldrar och min ena bror och hans två döttrar.
Det var en trevlig dag med mycket mat, skratt och UNO. (som min pappa vann)

Våra julklappar bestod av pengar.
Vi hade inte önskat oss något annat, så det var helt okej med pengar.
Till nästa år dock ska jag skriva upp en lista på saker jag önskar mig, då jag saknade att packa upp paket och inte veta vad det är i dem. :P Så nästa år ska det skrivas en önskelista. :)
Jag kan börja på den redan nu:

* Batterigrepp till kameran
* Ny vattenkokare i svart
* Klocka till köket
* Lampa till taket i storarummet

Förvisso kommer en del av dessa sakerna att inhandlas för de pengar vi fick denna julen, så det vore ju dumt och önska sig dem igen nästa jul. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Caroline

SVAR: Tack! :)

2009-12-26 @ 13:50:14
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja jag tyckte det var riktigt snygga :) Jag vill också köpa möbler :P Ska ni kasta ut tv bokhyllan då? Kram

2009-12-27 @ 18:12:30
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Carita

å, batterigrepp skulle jag också behöva!

2009-12-27 @ 18:27:31
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0