Huvudvärken

        Tid: 16:12:28 Datum: 2009-12-09

Jag har haft huvudvärk så gott som hela dagen och inte f*n är den bättre efter två treo heller.
Jag sitter fortfarande med hemtentan och jag känner att jag snart kan spy på den. Känns som om jag är väldigt duktig på att överanalysera och skriva en massa onödigt babbel.

Jag känner dock att jag är halvvägs med den och att jag "bara" behöver en situation till att analysera och skriva om, sedan är jag klar med den. Vilken tur att jag har ca 4 tim kvar på och bli färdig innan det är dags för en dusch och sedan en välbehövlig vila. Imorgon är det boken och den hemska bokpresentationen som ska göras.

Nej, åter till hemtentan och analyserandet ur socialpsykologiska teorier.
*blä*

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja men eller hur! jag och killen har bränt ut ALLA turtles avsnitt. hur kung som helst d:

2009-12-09 @ 23:24:03
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0