Befinner mig i skolan just nu

        Tid: 14:41:32 Datum: 2009-12-11

Sitter just nu i Malmö i skolan och längtar enbart hem.
Jag har en lärare jag inte tål och jag ska behöva ha honom ett tag till..... *suck*
Jag ska hålla i en bokpresentation och jag osäker på det jag gjort... men det får bära eller brista.

Linda sitter brevid och säger att hon tycker om honom. *ironi*
(hoppas jag ialla fall) :)

Nej, nu är det snart dags och gå ner till salen igen... och ha en bokpresentation ifrån helvetet.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman. Hoppas bokpresentationen gick bra. Gud vad skönt att jag lev sjukskriven. En sten lättade från mitt hjärta :) Förresten skulle vi fira nyår ihopa?? Vi får va här i så fall i och med mina föräldrar. Men vi kan vara hos er nästa år om ni vill :) Nu börjar snart idol igen :)Kramizar

2009-12-11 @ 22:16:13
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0