Varför sitter jag här?

        Tid: 08:26:35 Datum: 2009-08-21
Har egentligen inte tid och sitta här och skriva.
Borde gå och ta på mig kläder och sätta på lite smink, för att sedan bege mig till mamma och sedan vidare in till HBg där vi ska gå och strosa runder idag och bara njuta av dagen och av lite tid tillsammans.
Det behövs ibland. :)

Min mamma är min klippa och utan henne hade jag inte varit där jag är idag.
Det ska därför bli väldigt skönt och få lite ensamtid med henne, utan krav och utan måsten, utan tid.

Nej, nu måste jag verkligen göra mig klar.
Uppdaterar väl när jag kommer hem.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

sv: ja det är ett riktigt härligt jobb! :-)

2009-08-21 @ 15:06:04
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0