Tungt huvud

        Tid: 11:46:52 Datum: 2009-08-30

Sitter i soffan med ett huvud som känns tyngre än ett ton.
Huvudvärken finns som ett brev på posten, hostan är kvar, förkylningen är kvar o.s.v.
Borde egentligen lägga mig och vila en timme eller två.
Inget kul och må så här och speciellt inte med huvudvärk så här pass tidigt på dagen. :(

Jag ville verkligen inte bli sjuk nu.

Efter att jag vilat en timme eller vad det nu blir, ska jag slänga i den tredje och sista filmen vi hyrde igår:
En shopaholics bekännelser
Såg aldrig den igår, så det får bli idag..

Nej, nu är det dags för dricka och sedan vila.



Bilder: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Miss*E*

Stackars! Krya på dej. Och den filmen vill ja med se..hade glömt bort den,men blev påmind nu! :D

2009-08-30 @ 11:51:35
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

usch för huvudvärk!

2009-08-30 @ 18:43:30
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0