Svårt med rubriker?

        Tid: 09:19:35 Datum: 2009-08-23


Bild: Jag, Nikon D60

Godmorgon

Är det bara jag som många gånger har svårt för detta med rubriker?
Man vill ha en slående rubrik som gör att man vill läsa inlägget, men det är svårt och komma på.... eller så är det bara jag som har väldigt dålig fantasi. :P

Ialla fall..... Idag på planeringen står städning och ljusparty. Kul att så många ändå vill komma ikväll. :)
Tråkigt att andra inte kunde, tråkigt att andra inte vill.

Någon som har tips på vad man kan bjuda på personer som är diabetiker?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: zaida

Petra: mums ja !

Nä, man börjar ju från grunden och sedan blir det svårare och svårare. På en vacka har vi inte hunnit så långt, men det känns som jag hittat rätt. Naturligtvis skall man tycka om siffror :)

2009-08-23 @ 09:27:28
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0