Shopping (i HBg)

        Tid: 21:53:11 Datum: 2009-08-22




Bild: Jag, Nikon D60

Detta är bilder ifrån gårdagens shopping.
Som ni ser är jag inte någon storbloggare med en stor blogglön som jag sedan kan slänga på alla tänkbara saker.
Nej, jag är en vanlig människa med en ekonomi som de allra flesta människor. :P

Ialla fall, tillbaka till ämnet.....

Det blev en ny almenacka, som sträcker sig 09/10, till skolan.
 Jag är galen i pennor, almenackor, block o.s.v. så det lär kanske bli en del sådant.... speciellt nu också då det är dags för skola och då kan man ju aldrig få för mycket av sådana saker. :P
Almenackan kostade 129:- på Akademibokhandeln.
Tycker den gröna färgen är snygg och fräsch.

Teerna kommer från en butik (som jag inte kommer ihåg namnet på) i Hbg som säljer endast teer.
 Vet inte om de säljer kaffe också.
Just nu sitter jag med en kopp Sovgott/Lavendel sidan om mig och njuter.
Riktigt gott är det. Rabarberpaj-smaken är också väldigt god och jag lär väl få ta en ny vända in till butiken i HBg väldigt snart igen. :) De hade väldigt många, både söta och snygga, burkar också som man kan ha sitt löste i.. så några sådana lär också inhandlas inom en viss framtid. :)

Nej, nu ska jag återgå till mitt te :) och filmen Ghost Rider som går på tv1000 action.






KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: zaida

snygg kalender !

2009-08-22 @ 22:01:32
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Sarah

Sov gott tee skulle jag behöva.Synd bara att jag avskyr tee. Har verkligen försökt lära mig tycka om de.Men de e bara att inse läget.Jag e en kaffe människa. Kram

2009-08-23 @ 00:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0