Landsbygden

        Tid: 20:32:33 Datum: 2009-08-28
Kvällen har varit lugn än så länge och det lär den väl förbli också.
Mår inte helt bra, så därför blir det inget Bjuvsfestival för oss.
Egentligen vill jag hyra film, men då blir klockan så mycket och jag somnar innan vi ens hunnit sätta igång filmen.

Det är det negativa med att by ute på landsbygden. Blir man sugen på att hyra film så måste man köra minst 3 mil och det är inte det roligaste vid denna tiden.
Nu är jag förvisso ingen nattmänniska, så jag är kanske bara sådär sur och butter. :P

Nej, nu ska vi köra och handla lite kattmat.
Hon äter för tio katter känns det som ibland och hon kan ju inte vara utan mat.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Laila

gillar din blogg gumman :)

2009-08-29 @ 02:21:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0