Kullaberg

        Tid: 15:54:30 Datum: 2009-08-08
Imorgon hade jag lust och bege mig ut på en liten roadtrip eller vad man ska kalla det.
Var så sugen på att bege mig upp till Kullabergs naturreservat, men enligt smhi ska det rega imorgon eftermiddag och då är det kanske inte så väldigt kul och gå där uppe.

Men.... jag får väl helt enkelt se hur vädret ser ut imorgon.

Jag får väl snart bege mig mot duschen... då jag inte är världens snabbaste människa att bli färdig. :P
Vi ska hem till S & P ikväll och grilla ha trevligt.
Hoppas bara att det inte regnar alltför hemskt, eftersom vi ska grilla, men de hade tydligen precis varnat för vattenplaning utanför Landskrona... så jag blir inte alltför förvånad om det skulle regna.

Imorgon ska jag försöka lägga in bild och recept på apelsinkaka som jag bakade i torsdagkväll för B att ha med sig igår, sin sista dag på jobbet.. på måndag väntar nya (gamla) äventyr.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Marie

Du har inte bilddagboken? Hade varit kul att se alla dina fina bilder! =)

2009-08-09 @ 09:30:35
URL: http://mossemi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0