Inte nu

        Tid: 21:19:35 Datum: 2009-08-26


Känns som om jag håller på och bli sjuk. :(
Känns lite i halsen och jag har varit trött och lite hängig i dag.

Jag har verkligen inte tid, ork eller lust att bli sjuk nu.
Jag har skola som väntar nästa vecka och jag vägrar vara sjuk redan första veckan.
Om jag så ska ha massa te och honung med mig i en termos, så ska jag dit.

Får bege mig till affären imorgon och införskaffa apelsiner och blodapelsiner så jag får i mig lite c-vitaminer.
Sedan får jag väl dricka en massa te med honung i hemma och ligga nerbäddad i soffan så gott det går.

Vad gör ni när ni känner att ni börjar bli dåliga?
Har ni någon mirakelkur?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0