Ingen har väl missat....

        Tid: 11:56:26 Datum: 2009-08-14
.... att det är fredag idag. :P
Någon som ska göra något kul idag?
Festa? Myskväll hemma med vänner / pojk-flickvän?

Själv ska vi inte göra speciellt mycket.
Ska lämna en bil i eftermiddag när B kommit hem från jobb, sedan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Det lär bli en tidigt kväll ikväll ialla fall då B ska hjälpa sin syster och hennes sambo att flytta imorgon och jag ska passa deras underbara lilla 1-åring. :) Någon som vill ha en play-date? :P

Nej, nu får jag väl gå och göra någon nytta.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: carro

nix inga planer än så länge. Men å andra sidan är jag fast på jobbet några timmar till, innan jag kan träffa någon.

2009-08-14 @ 12:05:51
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0