Halvvägs... nästan

        Tid: 11:27:25 Datum: 2009-08-10
Jag har räfsat halva gräsmattan...nästan.... :P
Har en hel del kvar, men det började regan för mycket så jag fick gå in ett tag.
Sysselsatte mig då med att plocka undan och städa köket.

Ja, när man har hus är där alltid något att göra.
Så till alla er som funderar på att köpa hus, ni är aldrig helt sysslolösa.... såvida ni inte själv väljer det.

Jag sitter också och väntar på att mamma ska komma.
Jag trodde hon skulle komma tidigare, men....... Hon kommer väl när hon kommer.

Nej, nu ska jag ut och fortsätta med min gräsmatta så den blir klar någon gång.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: YAIYA

fin header

2009-08-10 @ 16:13:33
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Maria [bloggdesigner]

Även fast man vet att man inte är ensam om att må så känns det faktist skönt att höra det ibland:) Jag har bestämt mig för att ta mig ur det här, livet är för kort för att inte levas. Du kommer klara det du också!



Kram!

2009-08-11 @ 00:49:34
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0