Försöka sova

        Tid: 23:03:52 Datum: 2009-08-29

Som jag trodde så somnade jag rätt snabbt nere på soffan medan sambon var iväg och hyrde film.
När han väckte mig ville jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova, men.... Jag orkade titta mig igenom två filmer, Wallander. Den trejde får jag se imorgon. Ska ändå ligga nerbädda hela dagen imorgon i soffan, så där lär behövas sysselsättning.

Har nästan precis kollat om jag hade feber och det hade jag inte. Skönt.
Har tagit lite hostmedicin och nu ligger jag i sängen.
Ska alldeles strax stänga datorn och försöka sova.
Jag hoppas verkligen att jag kan somna och att jag lyckas sova hela natten.
Men.... det märker vi väl.

Natti, natti och krya på er alla ni som också är sjuka. :)


Bild: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för filmtipset sötnos :)

2009-08-30 @ 00:14:29
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

NICE BLOGG! :)



/ CITYCATS - N&N

2009-08-30 @ 00:49:54
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0